Spotkanie Kobiet - Zapraszamy


23-11-2021

 

Podziękowanie

 


Składamy serdeczne podziękowania dla
 Nadleśnictwa Babimost  SPONSORA 
za przekazanie środków na zakup

ZESTAWU LEGO EDUCATION SPIKE ESSENTIAL

Ten cenny dar będzie służył dzieciom w zabawie,
z pewnością umilając im czas spędzany po lekcjach.

SERDECZNIE DZIĘKUJEMY
 i życzymy wszelkiej pomyślności w codziennym życiu.

 

 

Wystawa uczniów Szkoły Podstawowej w Babimoście


22-11-2021

 

Koncert poezji Blue Sounds


22-11-2021

 

Wolontariat WOŚP

 

 

 

Program Sieci Biedronka na rzecz Przeciwdziałania Marnowania Żywności


09-10-2021

 

Praca na stanowisko ds Informatyki...

 

 


Więcej informacji

 

Robotyka LEGO SPIKE


15-09-2021

 

Mobilna pracownia robotyki Lego

 

Gminny Ośrodek Kultury w Babimoście bierze udział w projekcie Liga eSzkoła w ramach którego we wrześniu uruchomiona zostanie mobilna pracownia robotyki Lego. Pracownia realizować będzie warsztaty robotyki dla dzieci i młodzieży w Gminie Babimost. Placówka otrzymała właśnie sprzęt niezbędny do uruchomienia laboratorium robotyki. 

Głównym celem projektów Liga eSzkoła jest:

  • Podniesienie kompetencji i kwalifikacji cyfrowych pracowników gminnych samorządowych instytucji kultury (GSIK) poprzez organizację szkoleń oraz dostęp do materiałów edukacyjnych
  • Rozwijanie kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży w wieku 10-18 poprzez prowadzenie zajęć w ramach certyfikowanego szkolenia e-Citizen ECDL oraz zajęć przygotowujących dzieci młodzież do warsztatów robotyki z LEGO Spike Prime
  • Wyposażenie placówek GSIK w laboratorium robotyki niezbędne do zajęć z dziećmi i młodzieżą.

Wsparcie w ramach projektów:

  • Dwa 30 godzinne szkolenia dla Pracowników GSIK w trybie zdalnym
  • Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkoleń
  • Zestaw wyposażenia dla GSIK składający się z: 2 robotów LEGO Spike Prime,
    2 notebooków oraz 2 tabletów o wartości 11 tysięcy złotych
  • Mata konkursowa z dodatkowymi klockami Lego obowiązująca w aktualnej edycji konkursu First LEGO

Projekt współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (działanie 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”).